Selecteer een pagina

Logo & huisstijl

Website

Folder & brochure

Advertentie

Nieuwsbrief

Jaarverslag

Nieuwsbrief laten verzorgen?

Wil je je klanten op de hoogte brengen van een nieuw product, een nieuwe dienst? Of wil je een aanbieding onder de aandacht brengen? Een mooi vorm gegeven nieuwsbrief per mail kan hierbij uitstekend helpen.
Eyeconic verzorgt met regelmaat de opmaak en het versturen van nieuwsbrieven voor zijn klanten.
Vaak bestaat er een mogelijkheid om je website uit te rusten met een nieuwsbrief-aanmelding. Afhankelijk van diverse voorwaarden kun je soms ook nieuwsbrieven vanuit je website versturen. Meestal echter wordt gebruikgemaakt van een bestaande e-mailmarketing websites.

MailChimp

MailChimp is een van de bekendste online nieuwsbriefplatforms. Als je hier een account aanmaakt kun je gratis (tot een bepaald aantal respondenten) gebruikmaken van hun diensten. Je hebt ontzettend veel mogelijkheden in het samenstellen van nieuwsbrieflijsten, maar ook met de vormgeving.
Er zijn al heel veel standaard lay-outs beschikbaar, maar er is ook voldoende vrijheid om je nieuwsbrief zelf vorm te geven.

Daarnaast bieden zij scripts aan die je kunt gebruiken om een aanmeldingsformulier op je eigen website te plaatsen. Bijvoorbeeld voor je WordPress website.

Nieuwsbrief laten opmaken

Eyeconic helpt je niet alleen met het vormgeven en opmaken van de nieuwsbrief. Heb je al een logo of huisstijl? Dan gebruik ik die als uitgangspunt.
Heb je nog geen logo? Ook dat verzorg ik graag voor je.
Ook met het aanmaken van één of meerdere nieuwsbrieflijsten help ik graag. Daarnaast zorg ik voor de mogelijkheid voor bezoekers van je website om zich aan te kunnen melden.

Strippenkaart

Ik heb interesse! En nu?

Samenwerkingstraject toegelicht

-1- Kennismaken

Als we elkaar nog niet kennen, plan ik graag een afspraak in. De voorkeur is omdat persoonlijk te doen. Graag kom ik bij je langs en luister ik naar je wensen. Het is ook een goede manier om vast te stellen of er een wederzijds klik is.
Tegenwoord is online afspreken natuurlijk ook een stuk eenvoudiger. Skype, Teams, Zoom of welke online gereedschap dan ook, we kunnen ze allemaal inzetten.

-2- Prijsvoorstel

Als de klik er is en de intentie tot samenwerking is uitgesproken, werk ik een prijsvoorstel uit. Die begint doorgaans met een samenvatting van de wensen zoals besproken tijdens onze kennismaking. Op die manier stellen we veilig dat ik inderdaad alles goed heb begrepen.

Ik noem mijn prijsvoorstel bewust geen offerte. Hoewel ik mijn best zal doen zo goed mogelijk mijn voorziene werkzaamheden te vangen, blijft er altijd ruimte voor bijstelling.

-3- Ontwerp

Na overeenstemming over het prijsvoorstel start ik met het onwerpen. In de meeste gevallen werk ik twee voorstellen uit. Die presenteer ik persoonlijk aan je, of online. Zoals hierboven besproken zitten daar ook correctierondes bij inbegrepen.

-4- Verzending

Na goedkeuring ontvangt is het aan jou de keuze; verstuur ik of jij de nieuwsbrief?

-5- Archief

Eignelijk alle bekende mailplatforms werken met een account. Dat kan zowel gratis als betaald zijn. Maar in beide gevallen geldt dat de verstuurde nieuwsbrieven in het online archief terecht komen. Daar kun je tus te allen tijde bij. Eventueel in de nieuwsbrief gebruikte bijlagen of afbeeldingen bewaar ik ook op mijn eigen systeem.