Logo & huisstijl
Website
Folder & brochure
Advertentie
Nieuwsbrief
Jaarverslag
Advertentie, zo val ik op!
Een advertentie kan om verschillende redenen worden gebruikt. Je wilt een dienst of product aanbieden, een aanbieding promoten, bent op zoek naar personeel of je wilt een evenement aankondigen. Ik heb uitgebreide ervaring in het opmaken van advertenties. Ook voor een advertentiecampagne ben je bij mij aan het juiste adres.
Of het nu gaat om een advertentie in een lokaal blaadje, een landelijke krant of een plaatsing in een tijdschrift, Eyeconic helpt je graag verder.
Vormgeving
Ik geef de advertentie vorm volgens de richtlijnen van de huisstijl tenzij er goede redenen zijn dat niet te doen. De kleuren en typografie zoals gebruikt in je logo en huisstijldragers vormen het uitgangspunt voor de lay-out. Als je nog geen logo en/of huisstijl hebt, of je wilt graag een nieuwe versie, laat het mij dan weten. Ook daarmee kan ik je helpen. Je ontvangt meerdere voorstellen voor je advertentie(s). Na goedkeuring wordt een drukwerk geschikte PDF gemaakt.
Teksten die werven
Het schrijven van een (wervende) tekst is een vak op zich. Beschik je zelf niet over voldoende schrijfkunst of twijfel je over je grammaticale correctheid? Geen probleem, ik stel je graag voor aan een tekstschrijver die je hiermee kan helpen.
Fotografie
Als de advertentieruimte het toelaat is het gebruiken van foto’s vaak een krachtig middel om nog beter op te vallen. Vaak is er beeldmateriaal aanwezig, maar als dat niet zo is wijzen we je graag op de volgende mogelijkheden:
- Inschakelen van een fotograaf (Eyeconic kan je fotografen met diverse specialisaties aanbevelen)
- Stockfotografie (Voor een klein bedrag kun je gebruikmaken van professionele, rechtenvrije beelden via stockfotowebsites)
Opmaakinstructies
Uitgeverijen van kranten stellen diverse eisen aan het advertentiemateriaal dat ze ontvangen. Zo moet de drukwerkresolutie in orde zijn zodat je geen korrelige foto’s krijgt. Ook het gebruik van kleur kan aan verschillende voorwaarden onderhevig zijn. Eyeconic zorgt ervoor dat het materiaal precies conform deze wensen wordt verzorgd.
Strippenkaart
Ik heb interesse! En nu?
Samenwerkingstraject toegelicht
-1- Kennismaken
Als we elkaar nog niet kennen, plan ik graag een afspraak in. De voorkeur is omdat persoonlijk te doen. Graag kom ik bij je langs en luister ik naar je wensen. Het is ook een goede manier om vast te stellen of er een wederzijds klik is.
Tegenwoord is online afspreken natuurlijk ook een stuk eenvoudiger. Skype, Teams, Zoom of welke online gereedschap dan ook, we kunnen ze allemaal inzetten.
-2- Prijsvoorstel
Als de klik er is en de intentie tot samenwerking is uitgesproken, werk ik een prijsvoorstel uit. Die begint doorgaans met een samenvatting van de wensen zoals besproken tijdens onze kennismaking. Op die manier stellen we veilig dat ik inderdaad alles goed heb begrepen.
Ik noem mijn prijsvoorstel bewust geen offerte. Hoewel ik mijn best zal doen zo goed mogelijk mijn voorziene werkzaamheden te vangen, blijft er altijd ruimte voor bijstelling.
-3- Ontwerp
Na overeenstemming over het prijsvoorstel start ik met het onwerpen. In de meeste gevallen werk ik twee tot drie voorstellen uit. Die presenteer ik persoonlijk aan je, of online. Zoals hierboven besproken zitten daar ook correctierondes bij inbegrepen.
-4- Oplevering
Na goedkeuring ontvangt je je advertentie als drukwerkgeschikte PDF.
Afhankelijk van de gekozen drukker kan ik de bestanden aan jou sturen of rechtstreeks naar de drukkerij.
-5- Archief
Ik bewaar alle bestanden van mijn klanten op mijn lokale computer. Deze bestanden worden tevens gebackupt in de ‘cloud’.
Dit betekent dat je te alle tijden ook je logo of huisstijldragers (kostenloos) bij mij kunt opvragen.